Baby01 Evimizde karınca çıktığı icin esim sprey ilaçlardan almis bu aksam sikicaz duvar diplerine.Gelince markasina bakip internetten de araştırcam ama aldigi yere soramamis bilgisi olan var mi bebege zararli midir? Ona gore bu gece evde kalmicam
Aselask34 Baby01 aynı sorun bizdede var canım ama ben tablet şeklinde olanlardan kullanıyorum her odaya banyolarda dahil bir tane koydum şimdilik rahatız
Minimalhanim Baby01 zarar verir evet sprey formlu olanlar bikaç saat girmeseniz iyi olur mümkünse 1 gün tebeşiri şiddetle tavsiye ederim bion karınca tebeşiri evimdeki tüm karıncalar kesildi ve bidaha da çıkmadılar
Azemmm Baby01 bişe demediler öle dolu dolu sıkmıyorum az bişe sıkıyorum daha gelmiyorlar zaten kokusuz bendeki
MeltemD Azemmm aynen bendekıde kokusuz ınnallah ettirmiştiler benı üç odamı mutfak salon öinder odamı yediler bitrdiler bu ıkı senedir bu sene sprey aldık hafıften arada föruyorum ama onn dışında yok suankık tahta oda kapısının kasasına yuva yapmışşar kalprifer borularından çıkıyorlar başkonda guvercin yuvası var acaba oda etkılıyormu ?