sennurinci Bu dönemde izin alabilen var mı arkadaşlar baika şehre gitmek için ben hastanede yatarken mecburen oğlumu babaannesine göndermiştik şimdi almaya gitmek istiyoruz ama izin alabilir miyiz acaba?
Mstfaslhnalprsln12 sennurinci mesela benim dün babaannemi kaybettim çok ama çok zor izin aldık yalvar yakar inşallah sende almayı başarabilirsin
sennurinci Mstfaslhnalprsln12 çok yazık ya turistler ünlüler parası olan istediği gibi geziyor ama normal vatandaş yakınının cenazesine bile gidemiyor
Mstfaslhnalprsln12 sennurinci aynen sadece 1 gün için izin verdiler koştur koştur gittik koştur koştur geldik aynen turist ler fellik fellik geziyor bizde bi izin almak için 40 takla atıyoruz