sbakici benimde bebeğim bu ay bir yaşına giricek inşAllah
Telefonu elimizden almak istiyor yada alabileceği yerdeyse almaya çalışıyor alınca da ağlıyor ama ilgisini hemen başka şeylerde çekiyorum
Birde gün içinde çok ilgileniyorum onunla yer matinda oynuyorum,yorulunca yatağa gidip orda oynuyoruz,çekmecesi var yurutecinke gidip içinden oyuncaklarını alıyor