Merhaba,
Öncelikle dolaba koyduğun için mi ısıtıyorsun? Ayrıyeten sana üşengeç diyenler iyi düşünsün kim dakika başı kalkıp tarrr tarr sesiyle sağıp onu poşete koyup sağdığın biberonu dezenfekte edip çocuğa her vermende dolaptan çıkartıp ısıtmak ister ki? Bu üşengeçlikse ben üşengeçlik ne bilmiyorum. Ayrıca ben tam 6 ay sağıp verdim, Allah’a şükür kendi sütümü içti öyle yA da böyle, gerçi yetmezse de mama vardı her türlü doyar bebekler. Bazı bebekler anne göğsünü emerken çok zorlandığı için efor kaybediyorlar ve biberon kolaylarına gidiyor. Çok zorlamayın, gün de bir kere deneyin 5-10 dk sonra bırakın. Gücü gelince sizi emecektir ama dediğim gibi zorlamayın. Ben tam 6 ay sağıp içirdim daha sonra paşam geldi kendisi emmek istedi sonrasında da biberondan tiksindi:) zor bir durum ama hiç bir anne istemez, neyse ki her halükarda sizin sütünüzü emiyor öyle düşünün.