Zeratinannesi ben de dogum yapali 33 gün oldu ara ara azalıp yoğunlaşıyordu kanamam ama son 3-4 gündür akintim seffaflasti. Makattan kan geliyorsa ciddiye alin doktora görünüm derim. Benim önceden beni çok rahatsız etmeyen makat çatlağım vardı doğum esnasinda ikinmaktan derinleşti ve sanırım yeni çatlaklar olustu. Günlerdir neler cekiyorum kabız olduğum için hem tuvalet esnasinda hem de sonrasında saatlerce agrim oluyor. Kabız olmamaya çalışın ve ihmal etmeyin bence