Ya alalı 25 gün oldu ekmek dograrken bi gitti daha da çalışmadı müşteri memnuniyeti desen 0000 götürün servise diyor ya arkadasın yasak var diyorum banane der gibi başından savıyor Allah yapanları islah eylesin iş aşkı versin beyinsizler satanken yok buz kırma özelliği yok bilmem ne özelliği var diyip kırk takla atıyorlar sattıktan sonrada kimsenin umrunda degil 600 lira verdim üstüne rezillik çekiyorum sürekli komşulardan blendar istiyerek Allah’a havale ediyorum