Doğum parası almak için 1 sene içerisinde 90 gün prim olması lazım ayrıca başka bi şart varmı
Örnek 32 hafta işten çıktım sigortam devam etmediği halde rapor olmasına rağmen para alabilir miyim, ve son 3 ayın primi baz alınıyormuş örnek son 3 ayımda 10.30.10 gibi sigortam yatırılmış olsa parayı ona göre mi alırım , böyle bişi yaşayan varmı lütfen bilgi verin