Merhabalar,
21 aylık oğlum var. Son 1-2 aydır doğru düzgün birşey yemiyor. Öncesinde yediği yemekleri ağzına aldığında diliyle ittirdiği gibi hiç yemediği yemekleri de önüne koyduğumda tadına bakmadan kafasını çeviriyor. Kahvaltıda sadece salatalık, yemek olarak da sadece makarna ve pilav ve yoğurt yiyor.
Bir sürü farklı şeyler pişiriyorum ara öğünler tatlılar yemekler yapıyorum tabakta çocuklara göre süsleme yapıyorum ama yine yemiyor.
Ne yapacağımı şaşırdım. Dönemsel birşey mi yoksa kalıcı olarak yeme alışkanlığı mı değişiyor anlayamıyorum.
Var mıdır başına gelen anneler?