Yenianne29 Merhabalar 6 günlük anneyim. Epitural sezeryanla doğum yaptım ve dikiş izinin tamamen geçmesi için doktorum 3 krem ismi verdi. Kullanan tecrübeli anneler sizce hangisini almalıyım?