Feyyyzza Kızlar bebegim 3aya dogru gidiyor. Gündüzleri artik odasında yatırmak istiyorum. Telsiz mi almalıyım kamera mi?
Reyna Feyyyzza ben telsiz aldım hamileyken ama simdiki aklım olsa kamera alırdım bende 1 aydır odasında yatırıyorum gece 9.5 aylık en ufak dönüşünde gidip bakmak zorunda kalıyorum kamera olsa oradn bakabilirdim
Feyyyzza OncedenGurme Miniklord Tuba nerden ve kaç TL aldınız? 300 400 tlye kameralar var ama e bebekte bilemedim.
Feyyyzza Tuba Miniklord OncedenGurme https://www.e-bebek.com/switel-bcf-817-dijital-kamerali-bebek-telsizi-p-swt-817bcf Bu nasıl? Ekstra telefondan izlememe gerek kalmıyor sanirim böyle olunca
Miniklord Kamera kullanıyorum . Elim kolum . Ama ikinci bir telefon tablet olunca daha iyi oluyor . Çünkü ordan izlerken telefondan işim varsa görülmeme varsa onu hallediyorum
OncedenGurme Feyyyzza önemi olan evinizin büyüklüğü, bebeğinizin yattığı oda ile diğer odaların mesafesi. Çekim güçleri değişiyor. Ona göre almanız gerek. Yoksa çekmez, elinizde kalır ürün
Ummaksaker Feyyyzza aynen öyle senin senin de gidiyor onum sesi de geliyor yengem hepsi buradadan 250 gibi bi fiyata almıştı baya da iyiydi ben kullanıyorum ama ondan biliyorum
HaLe31 Feyyyzza ben kamera aldım çok memnunum bebeğim kusuyor haliyle sürekli görmek istiyorum kamera baya işimi görüyor
Kbr44 Feyyyzza a101 re gelmişti ordan aldım kesinlikle kamera alın derim 140 tl ye almıştım bazı yerlerde hala var pıranha marka