Birkucukeylulmeselesi Bugün ilk kez aldım hazırlanışında hipp süt formülünden koyun vs diyor sonra bu mamayla karıştırıcaz sanırım ben anlamadım ya suyla yapıyordum her baby i bu nu da sade su ile yapsam olmazmı
Defneninannesie Birkucukeylulmeselesi bebeğim formül süt yani mamayla beslenmesine rağmen ben suyla yapıyorm oblaaro yarım ölçü yapın oradaki ölçü çok oluyor bebeginiz ne kadrlik
Kuzummm Birkucukeylulmeselesi hipp kaşık maması çok kullandım genelde hipp çeşitleri sütle hazırlanıyor ben sütümü sagıp yapıyordum bebeğim sadece anne sütü alıyor. Sonra süt sagıp yapmak zoruma gittiği için su ıle hazırlanan mamalardan almaya basladım. Eğer formül mama ile hazırlıyorsanızda once suyla mamayı karıstırın daha sonra kasık mamadan katıp yapın oyle yapılıyor.
Annesi23 Birkucukeylulmeselesi ben tahıllı olanından çok kullandım ve hep sıcak suyla yaptım bebeğimde bayılarak yedi . Formül mama kullanmıyorum e sütümüde sürekli sağamam
Birkucukeylulmeselesi Kuzummm iyide kutudan tek bir paket çıktı ben onu suya karıştırıcam sanırım formül sütte yok kendi sütümde tek göğüs zaten onuda sağamam makinam bile yok
Birkucukeylulmeselesi Annesi23 pirinçli ile başlayalım dedim inşaAllah bi faydasını görürüz de sever kızım birde kilosuna faydası oldumu
Kuzummm Ama sütle hazırlanması gerekıyorsa sütle hazırlayın yani bazıları sütle hazırlananı suyla hazırlıyormusya onun cocuga bi faydası olmazki
Birkucukeylulmeselesi Kuzummm formül süt diyor anlamadığım için soruyorum zaten öyle uğraştırıcı ise hero babye geri dönerim zaten onu yiyordu kızım
Dtbrc Birkucukeylulmeselesi ben kendi sütümle yaptım daha çok sevdi bu arada su ile hiç denemedim🤷🏼♀️
Birkucukeylulmeselesi Dtbrc anladım teşekkür ederim zaten tek göğüs emiyor onuda sağop mamaya koyarsım 😀
Kuzummm Birkucukeylulmeselesi evet uğraştırıyor ıste ben sure sagdım o da zoruma gitti birkaç kutu kullandım sonra almadım suyla hazırlanan aldım onun ıcınde kendinden süt oluyor
Birkucukeylulmeselesi Kuzummm hero baby güzeldi ya ben bunun böyle hazırlandığını bilsem almazdım zaten kızım öğürüyo tadında da gram şeker yok hero baby tadı güzeldi ben tadıyorum bunu istekli yemiyor kızım bir daha almam
Mu-Mi Ben suyla yapıyorum kızımın süt alerjisi var normal mama kullanmıyorum sütüm çok az alerji mamasıyla yapsam olur mu,?