Umutluluk ben kullanmadım diyebilirim doğumdan önce almamıştım doktor sen zayıfsın zaten gerek yok demişti ama doğumdan sonra çok tuhaf gelmişti göbek 20 gün sonra almıştım ama hiç düzenli kullanmadım en fazla 1 hafta takmışımdır şu an 52 günlüğüz hiç bir şey kalmadı kilo da kalmadı ben zaten hep çok zayıf biriydim bünye ile ilgili olabilir belki bu durumlar