Kızlar bebeğim 5 aya girecek inşallah. Destekli oturmaya çalıştığımda yada bacaklarına bastırdığımda kendini öne kasıyo çenesini göğsüne bastırıyor istese kaldırıyor ama kaldırmıyor bir sorun var mı ? Yaşıtlarına bakıyorum onların bir yürümesini kalmış. Şimdi diyeceksiniz ki bebeğini kıyaslama. Bebeğim doğumda oksijensiz kalmış beyin hasarı var o yüzden epilepsi hastası. Şu ana kadar epilepsiden başka şükürler olsun sorun yok. Sıkı takip ediyorum o yüzden birşey varsa ki inşallah yoktur önlem alacağım