Kızlar bebeğim 2 aylık ya emerken uyuyor yada emdikten sonra gazını çıkartırken koynumda omzumda beline pat pat vurarak uyumak istiyor sarılarak geçiş yapıyor uykuya hafif sallanma oluyor tamamen dalınca beşiğine alıyorum böyle geviş yapması 2 aylıkken normal değilmi? Herkes beşiğe koy salla uyusun diyor ama sallamak istemiyorum ben çocuğumu