Baldudakege Eymenikom normal daha narkoz etkisi var . İlk çiş çok zor oluyo inanılmaz ağlıyor ama sonra geçiyo.grçmiş olsun
NrYlmzTsr Baldudakege oglum aglamadi, cok zor gecirmedi allaha sukur. Altini bi actik hastaneden cikmadan yapmisti cisini zaten.
Baldudakege Asafeymeninannesi 6.ayına 10 gün falan vardı ama keşke daha küçükken yaptırsaydım dedim çünkü hareketleniyor dönmek istiyo emeklemek istiyo o yönden zorlandım