Cnsutrkmn Merhabalar. 15 günlük bebeğim var. Bugüne kadar hep kakasını yaptı ama bugün hiç yapmadı idrarını yapıyor ama kakasını yapamıyor 😞 bebeklerin Arada kakasını yapmaması normal mi? Bir de her emzirme de gazı çıkmıyor 😞 yatırıyorum mecbur yatağına gazı çıkmasa da. Sizde de oluyor mu?
Caglaaa Cnsutrkmn anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal diye biliyorum gaz sorunu bizde de her emmede çıkarmıyor gaz bazen bende öyle yatırıyorum