tavsiyeciannen ben önce kimlik kaybı için mobilden bi mebla yatırdım kaybettiğimize dair 30-50 tl gibi bir şeydi. Sonra dekontla birlikte( ya da mobilden gösterin) nüfus müdürlüğüne gittim anında geçici kimlik belgesi verdiler.3-4 güne de yeni kimlik eve yollanmıştı