KubraYrt evet kızım 35 haftada 4020 gr doğdu, oh iyi diye seviyorken ilk hafta kilo kaybı olmadı gerekenden daha fazla oldu. Doktor mama başla dedi. 2 gün sonra tekrar gittim yine kilo verdi. Ememiyor olabilir tamamen sağ öyle ver ne kadar içtiğini bilelim dedi. Doktorun söylediği kadar süt içti, ama yine de kilo alamadı. Sarılık değeri de hep sınırda. En son enfeksiyon dan şüphelendi, idrar yolu enfeksiyonu sebebiyle hastaneye yatış yaptık. İki gece kaldık, yine ben besledim ama enfeksiyon için ilaç verdiler. Hastaneden çıktık Bi hafta sonra tekrar çağırmıştı kilo almaya başladı şükür. Şimdi en yüksek persentilde gidiyor gelişimi çok şükür. İnsan çok üzülüyor o zamanlar ama geçecek merak etme👍2 saatte bir beslemeye çalışabilirsiniz, mamayı da söylediği gibi ver mutlaka mamayı hiç kesme. Şu haftaları atlat sonra bırakırsın istersen yine.
Bu arada yenidoğan da mamayı parmak besleme ile vermek hem kolay hem de meme reddi yaşatmıyormuş.