Kizim 21 aylik, dun birden ateslendi 38 39 seyrediyor. Acile gittik bogaz enfeksiyonu dedi. Antibiyotik vs verdi. Daha ilaca baslamadan inanilmaz kokulu gazi var baya zorlanıyor karni agriyor. Gaz çıkarrken kaka yapiyor ishal gbi tum gün 2 dolu bez aldim ama. Varmi onerisi olan bilgisi olan . Atesi de dusmuyor en dusuk 37.8 🙄