Sonsuzask_06 bu parayı devlet neye göre veriyor anlamış değilim valla eşim calismiyor ben çalışmıyorum 2 çocuk var ewimiz kira bize yardım falan yok Red gelmiş okadar durumu iyi kişiler almış ne diyim artık Allah büyük devlet zengini daha çok zengin ediyor
Allah bildiği gibi yapsın.