motherthea Kızlar 9 gün sonra 7 aylığız cıkmısken kıyma alayım dedim çift cekim sinirsiz kuzu kıyma aldım ama yağsız demeyi unuttum çok az yağı var evde fark ettim sizce yağ bir zarar verir mi vermemem mi gerekir ?
Bebekimbebekim motherthea bişey olmaz canım. Yavaş yavaş siz ne yiyorsanız onu bile vermeye başlayabilirsin 😊 tabi bu benim görüşüm her anne farklı bir yöntemle ilerliyor. İçinden geldiği gibi devam et ❤️
motherthea Bebekimbebekim bende öyle yapmak istiyorum aslında böyle ayrı ayrı zor oluyor teşekkür ederim :)