Az önce yine 144′ü aradım. Bu 1100 tl den sadece 3. Faz alanlar yararlanacak dedi temsilci? Bu kadarda olmaz ya,sosyal yardımlaşma vakfı görevlisi sadece engelliler alıyor diyor,ptt görevlisi sadece 3.faz alanlar alıyor diyor. Hangi birine inanacağız,ihtiyacı olmayanlar 1.2.3. Aldı hala da alıyorlar bi ihtiyacı olana çıkmıyor şu para