Frauz Cildinde kuruluk yapabilir, o yüzden denmiş olabilir. Ancak her gün şampuan kullanmazsanız veya uygun bir nemlendirici sürerseniz sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Benim kızım banyodan korkar oldu, yoksa ben de sık yıkamak istiyorum, çünkü terliyor haliyle 😪