Oaoa göğsün yumuşak olması süt olmaması anlamına gelmez . Ki benimde sol göğsümde sağ göğsüme göre fazla süt var aynı oranda olmaya biliyor . Ama göğsün sertse o göğsü boşaltman gerekir tıkanıklık olursa daha kötü . Eğer göğsünden çok yoğun süt geliyosa bu yüzdende emmek istemez bebek uykulu zamanlarında sol göğsünü emdirmeye çalış sonra sağdan devam et soldaki göğsü sağarak boşalt. Sürekli sağı emdiği için orda süt üretimi fazla diğer göğsünde boşalmadığı için sert büyük ihtimalle. Benim iki göğsümde yumuşak ancak sağdığımda baya süt çıkıyor . Yumuşak meme bebek doyuyorsa terbiye olmuş memedir. Yani gerektiği kadar süt üreten . Solu az emdiği için bazen tıkanıklık oluyor sağıyorum . Bu şekilde denersen belki yardımcı olur canım 😊