Çalışmaya basladiginizda emzirirken sutunuzu sagayip bırakınca kasiklami verdiler yoksa biberon ile mi ay sonu ise başlıyorum sut stokladim falan biberonla emerse beni birakir diye korkuyorum ve işin kötü yani deneme yaptım biberonla , bebegim biberondan tiksinip kustu ne yapmam gerek sizce sut kaşığı kullanan varmi ??