Bebegim_28 Normal irmik mi kullanıyorsunuz bebekler için özel mi alıyorsunuz.. Nasıl tarifler yapıyorsunuz acaba (6 aylık)
minikcancan Bebegim_28 bebek irmiği aldım normal irmik kabızlık yaptı kızımda meyve pürelerine koyup muhallebi yapıyorum
turunculuanne Bebegim_28 bebek irmiği aldım. Çünkü daha ince oluyor çok rahat oluyor yemesi. Ben genelde irmiği suyla şişirip meyve püresiyle vs karıştırıyorum yatma saatinden önce
Nihal1 Bebegim_28 elma armut muz kaynat kayarken içine 1 yemek kasıgı irmik koy Karıstır sonra ocaktan al sıcakken şişelere koy küçük kavonoz lara ters cevir beklet sonra dolaba falan atabilrsin
turansmom Bebegim_28 Normal irmik kullanıyorum. Meyveleri blendra atıyorum irmigi haslıyorum onuda blendra atiyorum icine bir cay kasıgı pekmez koyuyorum mis gibi oluyor. Yada corbalarina katıyorum