Sulebrk masrafsız desek yalan olur :) doğum yapmadan önce kedimi kısırlaştırdım ondan sonra kısır kedi maması aldım bunlsr biraz pahalı.
Misal 12 kilo mamaya 350 lira verdik bu 6 ay gidiyor ama benim kedim 2.5 yaşında yavru kedi daha az yiyor.
Kedi kumu ayda 10 kiloluk paket gidiyor o da 20 lira.
2 ayda bir parazit aşısı yaptırıyorum 50 lira
Yıllık aşıları bir defa oluyor 200 oluyor.
Yani yıllık toplamda bize yaklaşık 1500 liraya mal oluyor kedi bakımı. Bir alınca çok aldığımız için sürekli kediye harcama yapmış olmuyoruz :)