Kızlar oglumun 1 yaş aşısı geldi sorum şu alerjik bebek olupta aşıyı yaptıran yan etki gören var mı yumurta sarısı yıyor ama beyazı denemedik Henüz doktora sordgumda o çok ciddi alerjilerde anaflaksi geeçirme olasılıgında riskli oluyo dedim ama bilmyrm