Dn123 [silindi] zaruri bir ihtiyaç değil diye düşünüyorlardır bizde taşınıyoruz ama mobilyacilar kapalı 😀 oysaki gayet zaruri idi eve boşuna kira ödeyeceğiz 😀
[silindi] Misirekmegii kim alır ki şu krizde alıcak olan da sahtemi şöyle böyle der belki belli olmaz en iyisi sarrafa vermek ama kapanma bitince yada eksper olan bir bankaya gitmek sanırım