Sydakya Arkadaşlar merhabalar. benim oğlum 56 günlük ve silikon göğüs ucu ile emiyor onsuz bir çok kez denememe rağmen almıyor gogusumu, ucum olmasına rağmen. Var mi benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan. Biraktirabilen? Bana yardımcı olursanız sevinirim. Yani ben isterim ki silikonsuz emsin. Ama olmuyorsa da buna da şükrediyorum yeter ki anne sütü alsın.
Sltan45_a Sydakya İki yaşında hala silikonla emiyor ucum hiç yok.olsun emsin de nasıl olursa olsun .silikonu bıraktırmak istiyorsan,emerken özellikle geceleyin silikonu yavaş yavaş çıkar kendi göğsünü ver .ya da biraz aciksin o zman kendi göğsünü ver.siringali yöntem var bi de .onu de dene
Ulviye1607 Sydakya hiiiiç telaşe girme ben de aynı yollardan geçtim ay o kadar laf çarptrdılar ki bana kayınvalidem VS. Aaa sen slikonla mı emzryorum o çocuk sana nasıl ısınacak VS hiç birini takıp kendini üzme. Ben 6 aylıkken falan slikonla emzrmeyi bıraktım kendiliğinden yavaş yavaş iyice güçlensin emme refleksi o zaman o senin göğsünü istiyor. Allah a şükür Bi skntı da yaşamadım
Aseliiimmm Sydakya bende çok uğraştım onun ıcın 3.5 aylıkken bıdaha deneyım alacakmı dırek dedım ve o an aldı sız sureklı deneyın ilk sılıkonu verin sonra dırek memeyı vermeye çalışın öyle öyle alıştık bız
Sydakya Ulviye1607 umarım benim kisi de sizinki gibi kendiliğinden bırakır 🙏🏻 Emzirme danışmanından eğitim bile almak istedim ne yalan…
Crezzan Sydakya ahh bende az önce emzirme danışmanına yazdım onlarla olabilir mi acaba diye deniyecem Oğlum 2 aylık mama ve biberonla besleniyor sütümde bitti gibi bişey inşallah oğlum çekerde sütümde gelir doğduğundan beridir emziremedim içimde öyle büyük bi uhtekii anlatamam. 😭😭
Ulviye1607 Sydakya canınızı skmayın srf bu konu için kayınvalidemle aram bozuldu ama umrum da da değildi açıkcası bebeğin emsin de gerisi boş
Crezzan Yaa ben silikon ucunu mu takmayı beceremedim nedir anlamadım benim oğlum onu da almadı bir kaç defa çekmeye çalıştı hemen düştü ve hiç bir şekilde süt gelmiyordu ordan oğlum memeyi de reddedince mamaya geçtik biberonla 😭😭 Nasıl kullanılıyor acaba ben iyi olmayanı mı almışım 🙄 silikon ucu ekran atabilir misiniz 😇
Sydakya Crezzan ben philips aventini kullanıyorum 15 mm olanı. Diğerlerini oğlum hiç almadı zaten. İsterseniz bide onu deneyin.
Sydakya Crezzan bu instagramda emzirme.danismanligi var. Orda çaylar ve mayalar satılıyor herkes çok memnun. Bi yazsın isterseniz Dilruba hanıma. Faydasını görürsünüz belki.
Crezzan Aseliiimmm silikon hemen çıktığı için ağlıyor ve memede olduğunu anladığı gibi kendini geri çekiyor ve bağırarak ağlıyor sürekli deniyorum ama olmuyor 😥
Aseliiimmm Crezzan benımde öyleydi sonra dedım heralde emmeye bırakana kadar sılıkonla emecek günde 1 kere almasada vermeye çalışıyordum öyle öyle alıştı sanırım sonra Birgün kendı aldı dırek bırakacaktır ıllakı ama yorucu bir süreç
Mumsyyy Benimde 3 aylik olcak bebegim hala ucla emiyor, deniyorum ama almiyor gogus ucum olmasina ragmen, kizdirmak istemiyorum, ara ara denemekte fayda var sikinti yapmayin bence
anakraliceee @Sydakya arada bi çıkarıp vermeye çalışıyordum canim 6 aylıkken bıraktık şuan emiyor 18 aylik