basakhanim34 İstanbul Anadolu yakası için ilgili güleryüzlü panik yaptırmayan mesaja cevap veren bebek doktoru tavsiye eder misiniz
sdyrnkgn basakhanim34 memorial ataşehirdr erdem beye gidiyoruz biz. kendisi oldukça soğukkanlı bir doktor. Mesajlara da cevap veriyo👍🏻
Rezzan basakhanim34 çamlıca medipol hastanesi dr.ruhan özer e götürüyorum oğlumu çok memnunum güler yüzlü ilgili herşeyi anltır☺️
Eylldga Benimde ihtiyacım var doktorumuz doktorluğu bıraktı dünyam yıkıldı çok üzgünüm 😒 Burada bekleyeyim
Rezzan Eylldga yok ben medipolde 5yıl çalıştım tanıyorum da fırat hocayı☺️ Ayrıldığını biliyordum o yüzden sordum
Rezzan Eylldga şuan orda çalışmıyorum ama çok iyi bir doktordu gerçekten inşallah seveceğiniz farklı bie doktor bulursunuz