busrakandazzz Babam adına e devletten başvuru yapmıştım fakat açıklama kapsam dışı yazıyor? Bu ne anlama geliyor acaba ? Fotoğraf da yüklüyorum şimdi ; https://imgyukle.com/i/Os1ii8
Babe busrakandazzz 2 farkli yazi cikiyor birisi kapsam disi digeri kapsam disina cikti.Kapsam disi yaziyorsa yararlanamayacaksiniz demek oluyor.Kapsam disina cikti diyorsa hak etmissiniz demek oluyor
leynanin_pembemantosuu busrakandazzz kapsam dışına çıktı yazıyorsa para yatmış çekebilirsiniz sadece kapsam çıktı yazıyorsa red alınmış
busrakandazzz leynanin_pembemantosuu kapsam dışı yazıyor sadece. Sanırım red gelmiş o zaman teşekkür ediyorum 🙏🏼
leynanin_pembemantosuu busrakandazzz red gelmiş canım dediğin gibi bende kapsam dışına çıktı yazıyordu bugün yatmış 🌸
bensukus19 leynanin_pembemantosuu mesaj geldi mi size bana Obama yattı diye geldi ama.ben hesap bildirmemistim
leynanin_pembemantosuu bensukus19 bana mesaj gelmedi hiç kayıtlı ibanımda yok 144 aradım ve öğrendm yattını pttye
Zeynepkopruduz35 Ya kızlar benim ptt kart yok adresimde hala annelerde gözüküyor yani adanada bende izmirdeyim parayı nasıl çekilen bilgisi olan var mi