Ozguur Merhaba doğum gününe şeker hamuruyla kurabiye yapıcam ama bir iki hafta taze kalır mı kalması için ne yapmam lazım ? Straforu da şeker hamuruyla kaplıcam onu da nasıl muhafaza etmem lazım? Deneyimi olanlar yardımcı olabilir mi.
bluekoala Ozguur nasıl yapılıyor , neyle yapılıyor?bende öğrenmek isterim 😊oglumun dogum günü 17 mayısta tabi dogum günü yaparmıyım orası mechul. Sen yapıcakmısın?
Ozguur bluekoala aile içerisinde yapıcaz bir aksilik olmazsa 🥳 nete şeker hamurundan kurabiye yazan ilk tarifi yapıcam ama yapıp muhafaza koşullarını bilmiyorum 🤷🏻♀️
Mom0988 Ozguur Bende kızımda yaptım ufak poşetlere paketleyince taze kalıyor yine de riske atmamak amaçlı en fazla 1 hafta bekletin derim.
Ozguur Mom0988 birde ufak poşet almadım strafor üzerine takıcam diye şimdide etrafımdaki marketlerde yok malum yasaklarda var netten de alsam yetişmez acaba tek tek buzdolabı poşetiyle bağlasam sonra çözerim sıkıntı olmaz dimi
Mom0988 Ozguur Kapalı balkonum orada ekstra bı poşete koyup beklettim die hatırlıyorum 2019 Kasım ayında doğum günü.O yüzden 5.gününde hala tazeydi die de hatırlıyorum.
anakraliceee @Ozguur canim ben kuzenimin nişaninda yaptım çok güzel oldu kurabiyesi de enfesti😋🤩YouTube da Mutfakta nur var sayfasından bakarak yapmıştım denemelisin🌸
Ozguur anakraliceee ufak poşetim yok buzdolabı poşetine koysam olur dimi ya öyle poşet yok etrafımda satan nettende alsam hemen gelmez 🥺
Anne_6 Ozguur tekli poşetler var. İçine koyup hava almamasını sağlayın. Kurdeleyle sıkıca bağlayın. Güneş almayan serin yerde saklayın. Buzdolabına koymayın ama. Strafor kaplayınca bir şey olmaz. Buzdolabına koymayın yeter. Onu şeffaf bir poşete koyun. Bir sıkıntı olmaz
Ozguur Anne_6 ufak poşetim yok buzdolabı poşetine koysam olur dimi ya öyle poşet yok etrafımda satan nettende alsam hemen gelmez 🥺 straforuda streçlesem olmaz mı ki