Miniktavsan Ben öyle bişey yapmadım canım o ne zaman isterse o zaman uyandı emdi uyudu öyle şey mi olur bazen 4 saat acikmadi bazen yarım saatte bir acikti. Gündüz saat başı ya da iki saatte bir emzirmeyi ilk 1 hafta yaptim o da doğduğu bir hafta kuvezde kaldı korkuyordum bişey olur diye eve geldikten sonra 1 hafta sadece 2 saatte bir gündüzleri onu beklemeden emzirdim gece yine karismadim sonra baktım kilo alması iyi bıraktım onun keyfine