Balkizlarim kirada oturan ayın sonunu zor getiren insanlar almalı o kadar cok muhtaç insan var ki çevremde bile bi cok insan var . Ben niye başvuru yapmıyorum ihtiyacım yok çünkü niye baskalarının önüne geçeyim?
Cok mu rahat geçiniyoruz hayır .
Evim kira elektirik su doğalgaz kart borcu derken zaten pek bsey kalmıyor ama en azından muhtaç değiliz.
Keşke devlet ayırt etse de sadece ihtiyaç sahibi insanlara verse 👍