Khazely Daha çok yeni canım onuda anlamalısın hiç bilmediği bir durum yaşıyor tadımlarda zaten çok verilmiyor, ben ilk tattırmaya başladığımda çok öğürdü ittirdi ittirdiği an bıraktım vermedim ertesi gün yine öğürdü istemedi anladığım an bıraktım hiç zorlamadım zamanla alıştı hala daha hiçbir şey yemese bile istemeyip ağzını kapattığı an tabağı kaşığı kaldırıyorum. Zorlama sakin kal elbet yiyecek ☺️