Cansuukoosee Selam anneler biraz değişik bir soru olucak ama endişeleniyorum. Henüz daha dr gitmedik bebeğimin çişi kokuyor yaptıgında baya dışarıdan hissediliyor acaba enfeksiyon kapmış olabilir mi yada başka hastalık bu sorunu yaşayan varmı ?
yaseminoztrk Cansuukoosee bende ilk böyle sanmıştım ki sonradan primanın bezinin koktuğunu farkettik belki bezi kokuyordur sizinde alt açmasına falan yaptımı hiç yoksa sadece bezden mi kokladınız
Mirayslck Cansuukoosee Büyük ihtimal enfeksiyondur canım sakın onun bunun lafına bakıpta gitmemezlik yapma.Bana üşütünce öyle oluyor dediler bende İnandım saf gibi çocuğuma yok yere 2 hafta acı çektirmişim .Çok üzüldüm ihmal ettiğim için mutlaka doktora gidin
fernweh Cansuukoosee bende prima kullanıyorum bebeğimin çişi kokuyor sanıyodum ama hayır bezi kokuyor resmen petrol gibi kokuyodu Allahm başıma ağrılar giriyodu bezi değiştirdik sorun kalktı
Cansuukoosee Mirayslck nasıl bir tedavi uygulandı peki sürekli ağlama modunda ondan olabilirmi acaba ? Naptınız ?
yaseminoztrk Cansuukoosee prima çok kokuyor maalesef ben arayıp şikayette etmiştim. Hatta telafi için yeni bir paket gönderdiler. Sonra altını açık bıraktım alt açmasına yaptı hiç koku yoktu her fırsatta da alt açmasına yapınca kontrol ediyorum. Sende kontrol et öyle hastaneye götür istersen benim bebeğime sonda takmışlardı çok zor
Mirayslck Cansuukoosee Evet benim bebeğimde çok huysuzdu hep ağlıyordu . Antibiyotik kullanıyoruz şuan . Bir şey çıkmasa bile mutlaka götürün içiniz rahat etsin eğer varsa da benim gibi vicdan azabı çekmeyin sonradan
Cansuukoosee yaseminoztrk ayyyyy kıyamam zor olmuştur. İyi fikir deneyim gözlemleyim çok teşekkür ederm 🙏💓
pilavustutavuk Mirayslck peki her cis yaptığında mi geliyordu o koku yoksa arada bir mi. Ben cok nadir alıyorum o kokuyu. Keskin idrar kokusu ama huyszulugu yok. Aglamasida yok Yinede hep acaba mi diyorum :/
yaseminoztrk Cansuukoosee ömrümden ömür gitti sorma 🤦 rica ederim inşallah sorun bezdedir başka bişey yoktur kuzunun. Sağlıklı büyüsün ❤️
Mirayslck pilavustutavuk Çişi fazla beklediğinde oluyordu genelde her zaman değil . İştahsızlık ,az kilo alımı ya da daha basit belirtileri de olabiliyormuş bazen .Ben dersimi aldım artık en ufak bir şüphede doktora gitmeyi düşünüyorum.
pilavustutavuk Mirayslck iştahsızlik yok ama gazi cok fazla var ya. Enfeksiyon gaz yapar mi acaba. Memede hep yay gibi geriye doğru geriliyor. Kaldırıyorum ayakta evi gezince ya alttan yada ustten cikarip öyle devam ediyor
Mommy2b Cansuukoosee enfeksiyon durumunda çiş çizgisi sarıdan maviye değil pembeye dönen bebek bezi var eczaneye sorup kullanabilirsiniz