Eomeoni teşekkürler hayır ben kendim takibindeydim anladım sonradan tarhanadan olduğunu çünkü tarhanayıda 3 gun kuralı yaptım yarısı günü hatta son günü az vardı reaksiyonu ilk önce mevsim geçişi sıcaktandır dedim isiliktir dedim sonraki günler belirti artınca anladım ki tarhana yaptı doktorda dedi zaten salça yada domates varsa oda yapar veya baharat dedi benimde annem yapmıştı baharatını salçasını az koymuştu ah ne bileyim yapacağını bide ilk bebek tecrübesizlikte var krem verdı bakalım inşallah geçer bunlar geçmeden yeni tadıma da başlayamıyorum🙄