Hayırlı ramazanlar kızlar bugün oğlumun aşıları vardı yaptırdık doktorumuz asla gereksiz birşey kullandırtmıyo ama bugün çok ısrar ettim iştah açıcı birşey istedim nutrigen üzüm olanı yazdı ama eczanede VIADOR hindiba ekstresi ve manganez içeren sıvı takviye edici gıda önerdi aynı fiyattı bende onu aldım bu daha iyi falan diyince ama şimdi eve geldim içime sinmiyor nedense doktorada mesaj attım daha cevap vermedi aranızda kullanıpta memnun kalan var mı