Anne4 kizlar bebegim 4 aylik. verem asisi yaptirdigimizda herhangi bisi. olmamisti ama su anda asi yeri yara oldu. hemsire 1 yil icinde kabuk baglayabilir demisti. banyoya sokucam bebeğimi orasi yarayken sorun olur mu acaba🙄
Dilek_D_ Anne4 benim ki 2 ay sonra kabuk bağladı ben yıkadım sorun etmedim dökülüyor kendisi sonra çok hafif kaldı ama hiç kanama falan olmadı
ayda17 Anne4 canım bizim ebemizde ilk ay aşısını yaptıdığımızda verem aşısının yara olduğunu ve iz bıraktığını söyledi hiç korkulacak bir şey yok doğal bir şey