Merhaba anneler,benim oğlum 38 günlük, mama ile besleniyor, anne sütünü de sağanak veriyorum ama mama miktarı daha fazla, mama ve sütü biberon ile veriyorum, bir süre ayrı kaldık ben covid geçirdim, o sürede de biberona iyice alisti alternatif tüm yontemleri denedim kasik biberonu kabul etmiyor ağzından püskürtüldü tutmuyor ve sırf bu yüzden bir çok kez genzine kacti aglayacaktim, kadeh ile verdim almıyor ağlamaya başlıyor şırınga ile verdim onu da almıyor zaten şırınga 10cc ben 90cc mama veriyorum 9 kere aynı işlemi yapmam gerek bu da oldukça yorucu, mememi tutması için biberonu unutturmam lazım ama yapamıyorum büyüdü ve elleriyle ittiriyor ne denediysem, eğer bir çözüm bulmazsamda asla emmicek günler geçiyor ama ne yapacağım ne yapmalıyım 😔😔