2halime Kızlar ek gıda süreci nasıl gidiyor bebeğiniz severek mi yiyor🤗bir de bebeğiniz oturmaya başladı mı acaba😍 ya bebeğim 7 aylık ben hala yatırarak veriyorum mama sandalyesinde vermeye çalışsam kaşık olduğu gbi yere dökülüyor ağzında tutamıyor mamayı 😂
AgentMom 2halime 8 aylığız çok yemiyor ama az az öğünler veriyorum. Genelde sandalyesinde yediriyorum. Döke döke de olsa öğrenmesi için oturtuyorum. Tabağı önüne koyuyorum elleriyle yiyor.
oldugrs1 Bende yatırarak yedirmeye çalışıyorum bazen örümcekte yediriyorum. Ama ağzını kilitliyor açmıyor en fazla 4-5 mama kaşığı yiyor 😏
2halime oldugrs1 aynen öyle benimkide birkaç kaşıktan sonrasını yemiyor çok aç olsa bile🤦♀️ Binbir hevesle hazırladığımız mamalar kalıyor yemeyince 😏😂
2halime AgentMom biraz büyüsün bende öyle yapmayı düşünüyorum en azından kendi tadına baktığı şeyleri belki daha iyi yer 😏