Elifyor Kızlar spiral taktırmıştım henüz onun üstüne tekrar adet görmedim aslında Yarın falan adet olmam lazım ama 3 4 gündür kahverengi gibi bir akıntı geliyor . İç çamaşırım hafif batıyor ama peçeteye silince gelmiyor . E böyle olunca oruç konusunda acayip kafam karıştı . Dün tutmadım akşam abdest aldım bugün tuttum ama yine biraz gelmiş kahverengimsi bir leke . Orucum bozuluyor mu yoksa devam ediyim mi tutmaya bilemedim . Spiralden sonra düzen kayarmış ilk defa adet Olcam da hani önceden böyle lekeler geliyor mu . Ramazan ayı olmasa bu kadar takılmam ama oruç konusunda ne yapacağımı bilemedim
Zhnce Elifyor tutmamak gerekiyor spiralin maalesef zorluklarından biri de bu Normalde 6 7 gunde biten regl spiral ile 10 gunu geçiyor
Elifyor Zhnce yaaa 😔 öncesinde de aynı herhalde bir kaç gün lekelenmeden sonra geliyormuş . Bozsam çok günah olacakmış gibi hissediyorum 😔
Esilyaa Elifyor bozabilirsin tutulmaz o şekilde. Ablam da tam iftara 10 dk varken regl oldu bozmak zorunda kaldı
Zhnce Elifyor yok canim gunah olmaz mecburen bozmalisin ve bildiğim kadarıyla kac gün akıntı geldiyse o günden itibaren hesapla o günlerin kazasını yapman gerek Fetva vermek haddimize degil ama kahve leke akıntı halinde oruc kabul olmuyor
Elifyor Zhnce hmmm bende internetten öyle okudum ama işte ne biliyim insan korkuyor . Bozuyum artık canım çok teşekkür ederim ❤️