Asas Dediğiniz gibi 1 saat 15dk aralıklarla uyutuyorum loş ve sessiz bir odada,gaz sıkıntımız yok çok şükür sadece meme reddi 😔2.ay açısından sonra da olmuştu ama bir kaç günde geçmişti. Bu sefer ki bayağı uzun bir süreç oldu başka bir sıkıntısı mı var acaba diye düşünmeye başladım artık