elifff13 evet kapak çok güzel nemli tutuyor ama ben 2,5 aydır hiç çıkarmadım emzirirken çıkarıp bitince hemen geri taktım çok uzun süre olduğu için şişti bence hiç hava almıyor fazla nemden şişiyor bu sefer de delikli göğüs kalkanı aldım onu denedim o da gece hep üstümü ıslatmış ben de çaresizim :(