5 haftalık bebeğimin 10. Günden sonra Bir kere bile ıkınmadan uyuduğunu görmedim uyur 5 dkda bir bazen dk bir ıkınır bağırır kundağını bozar baya savaşır kundakla en sonunda yarım saat kadar anca uyur, kundaksızda uyutmayı beceremedim sürekli hareketli sıçramalarda da uyanıyo sizler kolik bebeklerinizi yada o an gaz sancısı olan bebeklerinizi nasıl uyutuyosunuz?