Asel-pinar Annelerim 11 Mayıs salı günü kızımın 4. Ay aşısı ve kontrolü var hastanede takipteyiz sağlık ocağına gitmiyorum . Bu izin işini nasıl halledebilirim ? Doktorumuz gün verdi aşı kartında yazıyor fakat randevu almamıştım .
Bhr28 Asel-pinar hastaneyi arayıp randevu oluşturun isterseniz garanti olsun. Sonuçta aşı kartınızda aşı olacağı tarih yazıyor en kötü onu gösterirsiniz polis durdurduğunda
Asel-pinar biregesevdasi ama aşısı gececek nasıl olacak bu iş kızım için ben hiç randevu almıyorum çocuk doktorundan zaten aşı kartına yazıyo diye
bebekzeynep Asel-pinar polis gördü bisey demedi bize canım polis denk gelirse benide götürün sizde görün dersin hastane işi bu
Bhr28 Asel-pinar maalesef o konuda hiç bir bilgim Yok ben direkt olarak hastaneyi arayıp randevu alıyorum siz yine de arayın bir şansınızı deneyin
Med Randevumuz da vardı gerci ama dün gittik kimse çevirmedi. Bu nasıl bir yasak valla anlamadım, hastane tıklım tıklımdı. Herkes mi randevulu herkes mi izinli
Asel-pinar Eşim kargoda çalışıyo sabah o bırakacak bizi hastaneye dönüştede taksiyle döneceğim. Olmadı öyle diyeceğim ne yapayım