cicekannesi22 hitrizin diye bir şurup vermiş bize doktor.
Beren2323 ümit etmeye devam edeceğiz. 😅
Beren2323 ah işte özellikle bu konuda uyarıyor bizim doktor. Yemeğini yemezse sonraki öğünde bir şeyler yesin diye sevdiği yiyecekleri yapmayın. Sofrada ne çıkarsa onu yemeye alışsın diyor ama. Dayanamıyoruz ki, severek yediği şeylere Yöneliyoruz. Özellikle hastalık zamanları aç kalmasın da abur cubur bari yesin kafasındayız. Ben de aynı yapıyorum😅