yigitalininannesi_- Arkadaşlar şubatta aylıksız izne ayrıldım bayramdan sonra başlama yapmak istiyorum benim durumum da olan var mı İdare bu konuda ne dedi
Lothbrok İdare bişey diyemez ama eğer şu an dönmek istiyorsanız valilikten dönüyor yazı reddediyorlar. Okulllar açılırsa dönersiniz tabi
Lothbrok yigitalininannesi_- ben de ücretsizdeyim ama temmuza kadar başlangıç yapmayı düşünmüyorum çocukla canlı ders de zor bakan biri yoksa
yigitalininannesi_- Doğru bakaçak birilerinin olması çok önemli bende de yok seneye bakıcı ya vereceğim mecburen Ablam türkçe öğretmeni aralıksız canlı ders yapıyor ve toplantılar sizinde öyleyse gerçekten zorlanirsiniz😊