Omus35 Ozgeruya yani mantığı sıvı almak bal gib bir tadı var beni çok baymıştı mesela süt meseleside ne kadar sıvı o kadar süt
Ozgeruya esraozcan52 benim sütüm var aslinda bebegim 9 bucuk aylik ama gunduz emmiyor artik gece emiyor göğsüm cok yumusak acaba azalıyormu cogaltmak istiyorum bunu gördüm inşallah banada etki eder🙂
esraozcan52 Ozgeruya İnşallah iyi gelir geçen bı posta görmüştüm süt artıyor demişlerdi sizede atayım bı bakın isterseniz
Ozgeruya Omus35 bnde cok su iciyorum ama sanki azalıyor sütüm göğsüm cok yumusak hic sert olmuyor artık gunduz emmemesine ragmen
Omus35 Ozgeruya o açıdansa hiç öyle düşünme bebeklerimiz büyüyünce süt aynı ama kanallar göğsün yapısı değişir yani sürekli sert olmak yada acımak zorunda değil bunlar olmuyor diye süt yok azaldı diyemeyiz rahat ol sıkıntı yok
Ozgeruya Mom356 bnde denemek istiyorum simdiye kadar hic cay kullanmadim ilk defa kullanicam bilgi almak istedim